Jump to content

Mucos

Administrator
  • Posts

    1557
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47
  • Time Online

    9d 20h 39m 11s

Mucos last won the day on October 10

Mucos had the most liked content!

Reputation

711 Excellent

About Mucos

Recent Profile Visitors

3093 profile views
  1. Będzie również dodany. Pojawi się odpowiednia informacja na ten temat. My też będziemy uaktalniać temat o rzeczy, których jeszcze w nim nie ma tak jak pisał @ Crue . Więc to też się pojawi i Was o tym powiadomimy. To nie serwer medium... Przykro mi ale w tym momencie skupiamy się na przedziale na którym większość osób jest i jest przyzwyczajona do rywalizacji... Czemu 150lvl ma mieć taki sam DMG jak postać na 210lvl? Dla mnie jest to nie porozumieniem... Kontent dla takich postaci również się pojawi w kolejnej aktualizacji. Ale teraz priorytetem była przebudowa całego serwera, która ułatwi dojście do poziomu na którym na Samii jest rywalizacja.
  2. Spoty zostaną takie same. Zostanie tylko zwiększony exp, który z nich będzie zdobywany. Będzie o wiele przyjemniejsze to expienie
  3. @Gracz @Gracz Samia @Veteran Samia Cześć. Na początku chcemy Wam bardzo podziękować za to, jak dużą cierpliwością się wykazujecie w kwestii informacji o najnowszej aktualizacji. Uchyliliśmy wam już wcześniej rąbka tajemnicy, lecz dzisiaj dowiecie się konkretnych informacji. Spędziliśmy wiele godzin nad poprawą nawet najmniejszych detali, które denerwowały was podczas rozgrywki (jeżeli coś zostało pominięte, zajmiemy się tym w kolejnych mniejszych aktualizacjach) a także nad takimi, których wy swoimi oczami nie widzicie. @ Fresh zarwał niejedną noc i wypił hektolitry kawczanu mocy, aby doprowadzić wszystko do porządku. Podczas tworzenia aktualizacji postanowiliśmy zmienić koncept, który Wam przekazywaliśmy w temacie z "przeciekami" dotyczącymi oczekujących Was zmian. Mamy nadzieję, że tą aktualizacją odbudujemy Wasze zaufanie, a także nasze duo @ Mucos oraz @ Crue rozpocznie z przytupem swoja przygodę nie tylko techniczną, lecz także projektową. Z naszej strony chcielibyśmy przede wszystkim podziękować @ Hooltras za zaufanie, którym nas obdarzył. Zrobimy wszystko, aby podołać. Pierwszą rzeczą, którą chcemy poruszyć w temacie z aktualizacją to jest niezdrowa "rywalizacja", która od pewnego czasu panuje na serwerze między gildiami. Sami przyznacie, że dotychczas zmierzało to w złym kierunku. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowy punkt w regulaminie, który ma na celu zmniejszyć prawdopodobieństwo niepożądanych zachowań, a także uzdrowić rywalizację, która wielu z Was motywuje do gry. Wiemy, że kilku osobom to się nie spodoba, natomiast jeśli chcecie mieć z kim rywalizować, sami też musicie dać coś od siebie. PODCZAS TRWANIA LEGEND / ZUO / INWAZJI ZABRANIA SIĘ - Celowego brania pod hity - Automatycznego atakowania z wierzchowców Każda osoba, która będzie brać z premedytacją (wymagane video) na spacer innego gracza podczas ww. wydarzeń otrzyma blokadę konta na okres 1 dnia / 3 dni / 7 dni / 14 dni / 30 dni. Zmiany nazwy czy "Konta Widmo" nie uchronią przed blokadą głównego konta. Uważamy również, że zmiany, które wprowadzimy w tej aktualizacji już wystarczająco zniwelują ww. problemy, jednakże prewencyjnie postanowiliśmy wprowadzić dodatkowe zasady. A teraz zapraszamy do opisu aktualizacji, która odmieni całkowicie serwer! Miłego czytanka! Zanim przejdziemy do "wisienki" na torcie chcemy przedstawić Wam krótką "historię" w jakiej budowaliśmy tą aktualizację. Myślimy, że coś takiego będzie świetnym smaczkiem, a zarazem czymś innym niż typowym opisem aktualizacji jak to miało miejsce za każdym razem. "Pustkowia Ra-Arhen" Lata temu istniało wiele krain, dzikich i niezamieszkałych. Tajemnicza kraina Ra-Arhen była niegdyś tak urodzajna, że nazywana była źródłem życia. Przez chciwość ówczesnego władcy, Chen'a, który zapragnął mocy, która nie była przeznaczona dla zwykłego śmiertelnika. Sprowadził zło i zniszczenie. Kraina z urodzajnej, stała się pustkowiem, domem Władców o potężnej mocy, której nikt nie był w stanie pokonać. Zło rosło w siłę z dnia na dzień. Inne krainy były zagrożone. Aby zapobiec rozprzestrzenieniu się zła, postanowiono za pomocą magii zamknąć wszystkie teleportacje, wiążące pustkowie z półwyspem. A wszelkie zapiski i wzmianki o nim spalono… Legenda głosi, że gdy nadejdzie era wojowników, teleportacje ponownie się otworzą, a zło zostanie pokonane. "Zmarzlina Północnego Wiatru" Wieki temu, prastary podróżnik, chcąc odnaleźć skarb półwyspu, natknął się na zwój teleportacji do nieznanych mu dotąd ziem północnego wiatru. Zachęcony odkryciem bogactwa oraz uznaniem wśród ludu, skorzystał ze zwoju. Jednakże, szybko się rozczarował, gdyż znalazł się na jałowym, pustynnym obszarze, praktycznie nienadającym się do życia. Wojownik, nie poddał się, postanowił, że wróci wraz z potężną magią, która zamieni ten obszar w zieloną krainę, której żyzne tereny uczynią go bogatym. Lata spędził na poszukiwaniu Szamana, który specjalizował się w regeneracji i alchemii. Z jego pomocą, chciał dokonać niemożliwego. Nie wszystko poszło tak, jak się spodziewano. Z pustynnej krainy, powstała lodowa ziemia, wiatry były tak silne i mroźne, że pochłaniały i zamrażały wszystko, co napotkały na swojej drodze. Podróżnik i szaman, zostali uwięzieni, z biegiem lat, zmienili się w przerażające bestie, strzeżące tych ziem. A nikt nie mógł im ruszyć na pomoc, gdyż wszelkie informacje o zwoju i swoich planach dobrze ukryli, aby nikt nie mógł odebrać im zasług. W 90% głosów, które do nas spływały mówiły o tym, aby powróciło stare WW. W tej aktualizacji spełniamy Wasze prośby i powracamy do starego układu Wyspy Wyzwań, jednak pamiętajmy, że mamy 2022 rok... nie mogliśmy pozwolić by wchodząc na serwer mapa wyglądała jak za starych czasów, dlatego wasza ulubiona Wyspa zyskała awans pod względem tekstur. Dodaliśmy też wymarzone jeziorko Nowa Wyspa Wyzwań prezentuje się następująco: Wiemy, że to nie jest dokładnie to, czego chcieliście, jednak wierzymy w rozwój! Nadal będziecie mieli miejsce spotkań oraz wzajemnego zabijania! Do zobaczenia na nowym WW! Wraz z tą aktualizacją każde nowo konto będzie otrzymywać na start Set Rekruta, dzięki któremu będzie przyjemniej zacząć swoją przygodę na serwerze. W skład takiego zestawu wchodzi: - Broń Rekruta - Kula Rekruta - Moneta Rekruta - Pas Rekruta - Amulet Rekruta - Symbol Rekruta - Pieczęć Towarzysza Rekruta (Pet Podstawowy PVE) - Wierzchowiec Rekruta (Wzmocnienia PVE) - Pełny wymiksowany zestaw biżuterii pustki (od teraz dostępne tylko na start od 1 poziomu) - Każdy nowy gracz również otrzyma całe perfekcyjne koło alchemii, bonusy będą odpowiadać alchemii matowej. Kamieni nie będzie można ulepszać a także będą niezdatne do handlu. Zestaw będzie na okres 7 dni. Uważamy, że w taki czas po zmianach, które zostały wprowadzone w dropie/misjach jest odpowiedni, aby do tego czasu zyskać już lepszy ekwipunek niż ten startowy. Kolejną rzeczą, nad którą spędziliśmy kilkanaście dobrych nocy to drop na mapach oraz lochach. Jest on całkowicie przebudowany już od 50lvl. Zmieniło się sporo, dzięki temu rozwój postaci do 200lvl będzie o wiele przyjemniejszy. Jak wyglądają dokładnie zmiany? O tym już się sami przekonacie na własnej skórze w dniu wprowadzenia aktualizacji. Samia miała to do siebie, że ostatnim ekwipunkiem do zdobywania doświadczenia był ekwipunek heksagonalny... pora to zmienić! Wraz z aktualizacja wprowadzamy długo wyczekiwany nowy set do walki z potworami! Wszystkie elementy zostaną dokładnie opisane niżej. Aby go pozyskać będą wymagane ulepszacze, które zdobędziecie z nowej mapy i nie tylko. (ale tego nie możemy w tym momencie zdradzić). Broń będziecie przerabiać z zestawu antagonisty a zbroje z zestawu czarnego tygrysa. Nową biżuterie będziecie mogli zdobyć w podobny sposób jak dobrze Wam znany ekwipunek Heksagonalny. Skrzynia, która będzie zawierać nowy ekwipunek to: Złota Skrzynia Chena Skrzynia zawiera jedynie szansę na nowy ekwipunek, jest on główną nagrodą, którą możecie z niej otrzymać. Ponadto Skrzynia zawiera szanse na: Złoty Kamień (Przetop) Nowe Ulepszacze System ulepszania ekwipunku Chena Wasz aktualny Ekwipunek Heksagonalny będzie istotnym, chodź według Nas, nie najważniejszym składnikiem, by móc wytworzyć przedmioty wchodzące w skład nowego systemu. Wysłannik Chena będzie znajdywać się na Wyspie Wyzwań i to u niego poznacie szczegóły pozyskiwania nowej zawartości. Prezentujemy jeden z kilku rodzajów z ulepszaczy, który będzie wymagany do ulepszenia Biżuterii Chen'a i dostępny jest jedynie poprzez wytwarzanie: Srebrny Odłamek Chena oraz Stalowy Odłamek Chena Dzięki temu będziecie mogli wytworzyć wymagany ulepszacz. + = Ilości zobaczycie dopiero w grze Jest to jeden z licznych ulepszaczy wymaganych na nowy ekwipunek. W przypadku paska ulepszanie będzie wyglądać zasadniczo jak dotychczas tylko z jedną dużą różnicą. Pozyskiwanie ulep będzie wyglądać inaczej. Aby przerobić Heksagonalny Pas (P5) na Pas Chena (P1) będzie wymagany nowy ulepszacz, który będziecie wytwarzać u Wysłannika Chena, poza nim będziecie potrzebować również specjalne zwoje i bawełny, które zdobędziecie na nowym lochu. Symbol Chena będziecie mogli zdobyć wyłącznie poprzez wytwarzanie. Co będziecie na niego wymagane? Tego dowiecie się z dniem wprowadzenia aktualizacji. Zdradzimy jednak, że wytworzenie go będzie nie lada wyzwaniem. Murlok najlepszą kulą? To przeszłość... a na pewno na mapie 210. O wyjątkowości tego przedmiotu dowiecie się dopiero przeczytaniu jego opisu, zaznaczamy, że nie jest to zwykła kula, a jej nową właściwość musicie odkryć sami. Kulę Chena będziecie mogli zdobyć z: Skrzynia Kul Insygni Monetę Chen'a będziecie mogli zdobyć tylko i wyłącznie po przez wytwarzanie. Co będziecie na niego wymagane? Tego dowiecie się z dniem wprowadzenia aktualizacji. Zdradzimy jednak, że wytworzenie go będzie nie lada wyzwaniem. Wytwarzanie będzie dostępne u Wysłannika Chena. Gdyby tego było mało to dodatkowo nowy ekwipunek będzie można ulepszać tylko specjalnym zwojem do którego będziecie potrzebować kilka rzeczy, które już dobrze znacie. Ale jakich dokładnie to Wam nie powiemy. Przekonacie się podczas 1 próby ulepszania nowego ekwipunku! Dobrze wiecie, że aktualnie postacie PVP nie są w stanie wybić większości postaci pod legendami. Dlatego jedną z wielu zmian, które wpłyną na ten aspekt gry jest całkowicie nowy ekwipunek przeznaczony do PVP. Będziecie mogli go pozyskać ulepszając aktualny zestaw Smoczego Ognia/Klejnotów Niebios. Aby go pozyskać będą wymagane ulepszacze, które zdobędziecie z nowej mapy i nie tylko (ale tego nie możemy w tym momencie zdradzić). Nowa biżuterię będziecie przerabiać z aktualnego setu klejnotów niebios. Ulepszenie będzie sporym wyzwaniem ale końcowe bonusy srogo Was wynagrodzą. Wraz z nową biżuterią będzie również nowy przetop, który będziecie mogli pozyskać na nowej mapie. Kamień Płn. Wiatru (Przetop) Pasek tak samo jak biżuterię będziecie mogli uzyskać poprzez ulepszanie aktualnego pasa klejnotów niebios (P5) Symbol nosi inną nazwę dlatego, że nie zawsze dany przedmiot jest wykorzystywany w taki sam sposób, dla którego został stworzony. Nowy symbol będziecie mogli uzyskać poprzez crafting. Jak będzie wyglądać ten crafting? To już zobaczycie sami w grze... Spokojnie. Aktualny Królewski Symbol będzie nadal bardzo ważnym przedmiotem. Kula Chaosu najlepszą kulą pod PVP? Od teraz już nie... Nadchodzi nowy, silniejszy odpowiednik! Dlaczego kula nazywa się inaczej niż reszta całego ekwipunku? Tak samo jak z symbolem. Czasem kombinujecie i nie zawsze kule nosicie z tym samym zamysłem do którego jest przeznaczona. O wyjątkowości tego przedmiotu dowiecie się dopiero przeczytaniu jego opisu, zaznaczamy, że nie jest to zwykła kula, a jej nową właściwość musicie odkryć sami. Kulę Lodowego Smoka będziecie mogli otrzymać z: Skrzynia Kul Insygnii Moneta Cywilizacji - Do tego momentu najlepsza moneta pod PVP. W zasadzie tak naprawdę zwiększająca tylko odporność na obrażenia, a w żaden sposób nie podbijała ona naszej siły. Dlatego powstała nowa Moneta Lodowego Smoka, która będzie możliwa poprzez ulepszenie Monety Cywilizacji. Ulepszacze? Tak jak w przypadku poprzedniego ekwipunku. Wytwarzanie oraz nowe ulepszacze z mapy dla 210lvl. Gdyby tego było mało to dodatkowo nowy ekwipunek będzie można ulepszać tylko specjalnym zwojem do którego będziecie potrzebować kilku dobrze Wam znanych rzeczy. Jakich dokładnie? Tego Wam nie powiemy, przekonacie się podczas 1 próby ulepszania nowego ekwipunku! Na serwerze pojawią się dwie nowe mapy. Jedna mapa będzie powiązana ściśle z ekwipunkiem PVM a druga tylko i wyłącznie z ekwipunkiem do PVP. Ale jest jeden haczyk... aby się udać na obydwie mapy będziecie musieli odblokować na nie dostęp.W jaki sposób? Co to za mapy? Już piszemy. Na każdej z map pojawią się nowe kampanie. Każda kampania będzie zawierała ciąg 7 misji. Ra-Arhen jest to mapa, którą pokrywa piasek. Klimat pustynny nawiązuje do otoczki fabularnej całej aktualizacji. To na niej będziecie mogli pozyskać nowe ulepszacze dla swojego ekwipunku PVE. Mapa prezentuje się następująco: Mapa dostępna od 210 poziomu postaci. Co trzeba zrobić aby uzyskać dostęp na mapę? Aby dostać permanentną przepustkę na mapę będziecie musieli u "Wysłannika Chen'a" (znajduje się on na WW) wykonać misję, która pozwoli Wam się udać na Ra-Arhen. Jaka to będzie misja i co będziecie musieli zrobić aby odblokować dostęp? Przekonacie się już o tym w grze. Możemy zdradzić, że to co dobrze znacie przyda Wam się w tej misji. Po wykonaniu misji otrzymacie permanentną przepustkę: Zwój Ra-Arhen Na mapie spotkacie 2 rodzaje bossów. Respią się one w tej samej ramie czasowej a dokładnie co 75minut. Bossy prezentują się następująco: Metin również będzie się respić co 75minut a prezentuje się on następująco: Nowe bossy, nowy metin, nowa mapa więc także kolejna nowa legenda. Legenda wygląda następująco: Z legendy będziecie mogli pozyskać całkowicie nowe przedmioty, których nie zdobędziecie z legend znajdujących się na niższych przedziałach. Legendy nie zbijecie bez przerobionego EQ. Wymagany na nie jest nowy bonus, który jest musthavem aby przebić resp. Zamarznięte ziemie północnego wiatru są mapą przeznaczoną pod ekwipunek PVP. Wyróżnia się ona chłodnym i nieprzystępnym klimatem. Tylko z niej będzie możliwość pozyskania nowych ulepszaczy, które pozwolą Wam ulepszyć ekwipunek, oraz przedmioty, które będą Wam potrzebne do wytworzenia nowych symboli itd. Mapa dostępna od 210 poziomu postaci. Co trzeba zrobić aby uzyskać dostęp na mapę? Aby dostać się na Zmarzliny Północnego Wiatru Wasza postać będzie musiała mieć ukończony pewien ciąg nowych misji, a także wykonać kilka zadań u "Wysłannika Chen'a" Po wykonaniu misji otrzymacie przepustkę, która nie ulegnie zniszczeniu: Klejnot Północy Na mapie spotkacie 2 rodzaje bossów. Respią się one w tej samej ramie czasowej a dokładnie co 75minut. Bossy prezentują się następująco: Metin również będzie się respić co 75minut a prezentuje się on następująco: Nowe bossy, nowy metin, nowa mapa więc także kolejna nowa legenda. Legenda wygląda następująco: Z legendy będziecie mogli pozyskać całkowicie nowe przedmioty, których nie zdobędziecie z legend znajdujących się na niższych przedziałach. Legendy nie zbijecie bez przerobionego EQ. Wymagany na nie jest nowy bonus, który jest musthavem aby przebić resp. Wraz z dodaniem nowej zawartości nie mogło zabraknąć ciągu nowych misji, które wynagrodzą Was nowymi bonusami! Nowe ciąg zawiera aż 8 nowych misji. Podczas leśnej aktualizacji dodaliśmy na serwer system łowienia. Pora go rozbudować! Od momentu aktualizacji będziecie mogli oddawać misje u rybaka. Dojdzie nowy poziom wędki. Wędkę +10 będzie można pozyskać tylko i wyłącznie poprzez crafting u rybaka. Jak będzie wyglądać wytwarzanie? Na pewno nie będzie tanie. Kto pierwszy wytworzy nową wędkę sporo zarobi na rybkach, które od teraz będą wam potrzebne do misji. Wędka +10 prezentuje się następująco: Ciąg normalnych misji będzie zawierać w sobie wszystkie rybki, które do tej pory znacie. Bonusy otrzymacie za 9 oraz 10 poziom misji. Rybki będziecie mogli łowić na nowym WW w 3 różnych miejscach do tego przeznaczonych! Nowe fabularne i rybackie misje... to dla Nas za mało. U Mistrza Yiladu (znajduje się on na WW) będziecie mogli wykonać misje, które będą od Was wymagać określonych przedmiotów. Nagrody za misje są rzeczowe a także Mistrz Yilad może Was wynagrodzić stałym bonusem! Jakie przedmioty będą na daną misje? Sprawdzicie sami w grze a tymczasem niżej prezentujemy co otrzymacie za daną misje. - Silny Przeciwko Prastarym - Średnie Obrażenia - Obrażenia Umiejętności - Maks. PŻ - Wartość Ataku - Odporność Przeciwko Prastarym - Silny Przeciwko Legendom - Silny Przeciwko Potworom - Odporność na potwory - Odporność na ludzi - Szansa na zwiększenie ciosu krytycznego - Silny Przeciwko Metinom - Szansa na Cios Krytyczny - Silny Przeciwko Zwierzętom/Diabłom/Mistykom/Orkom/Nieumarłym PRZECZYTAJ ABYŚ POTEM NIE ZDZWIŁ SIĘ, ŻE COŚ ZNIKNĘŁO Z TWOJEGO EKWIPUNKU Tak jak wiecie była stworzona ankieta, w której mogliście wyrazić swoje zdanie na temat zmian, które chcemy wprowadzić w alchemii. Nowe procenty klikania alchemii będą prezentować się następująco: Surowy 80% Szlifowany 65% Rzadki 55% Antyczny 30% Legendarny -> Przejrzysty 85% Przejrzysty -> Bez Skazy 50% Bez Skazy -> Znakomity 40% Znakomity -> Wyborny 30% Mamy nadzieję, że sprawi to, że będziecie mieć troszkę więcej uśmiechu na twarzy podczas klikania! Do dobrze Wam znanego okienka, w którym znajdują się Znaki Koszmaru dodaliśmy dwa całkowicie nowe przedmioty. Zakładając je będziecie ściągać Znak Koszmaru, dzięki czemu Znaki nadal będą Wam potrzebne podczas biegania dungeonu koszmaru a nowe znaki wspomogą Was w walce z potworami a także wzmocnią waszą postać w PVP. Dodatkowo w przyszłości znajdą się tutaj kolejne nowe znaki, które przydadzą Wam się w kolejnych aktualizacjach. Ale ten temat odłóżmy na później... Jak już się domyślacie po nazwie ten znak będzie Was wspomagać w PVM ale także będzie dawać 1 bonus do PVP. Dzięki niemu zyskacie takie bonusy jak: - Silny Przeciwko Ludziom - Silny Przeciwko Prastarym - Silny Przeciwko Legendom - Średnie Obrażenia Natomiast drugi znak będzie przeznaczony dla postaci PVP. Niestety postacie przeznaczone pod PVM również będą go musiały ulepszać bo będzie w nim odporność na legendy, które spotkacie na nowych mapach! - Odporność Przeciwko Prastarym - Maks. PŻ - Obrażenia umiejętności - Wartość Ataku W jaki sposób zdobyć znaki? Od tego będziecie mieć jeden z nowych dungeonów, który będzie niżej opisany. W tej aktualizacji postawiliśmy również na przedmioty, które możemy założyć naszemu zwierzakowi. Ale nie będzie to wyglądać tak jak do tej pory. Od aktualizacji "prastarych wiatrów" będziecie musieli odpowiednio dobrać artefakty jakie założycie na swoją postać. Nie będzie dodatkowych miejsc na nowe przedmioty... będą one wchodzić w miejsca, które są już "zajęte" dlatego, będziecie mogli nimi "żonglować" itemami aby Wasza postać była jak najmocniejsza w PVP czy PVE. Itemy prezentują się następująco: Dolne artefakty będą lepszymi opcjami artefaktów, które już znacie. Jak je zdobędziecie zastopią one aktualne dolne artefakty W przypadku górnych artefaktów będzie wyglądać to nieco inaczej. Tutaj będziecie musieli kombinować, które artefakty najlepiej mieć założone do sytuacji, która będzie miała miejsce. Czy to legendy czy pvp będziecie musieli myśleć jakie artefakty musi posiadać wasza postać. Dodaliśmy dwie nowy mapy i na każdej będzie do roboty co innego... więc nie może również zabraknąć nowych dungeonów, które będą działać na tej samej zasadzie co mapy. Każdy z nich będzie miał inne przeznaczenie. Wstęp na wszystkie dungeony od 210 poziomu postaci. Dungoen jest odpowiednikiem mapy Ra-Arhen, na którym będziecie mogli pozyskać całkowicie nowe ulepszacze do ekwipunku PVE. Szansa na ulepszacze będzie podobna do tych, które znacie z początków ulepszania ekwipunku smoczego ognia. Dungeon prezentuje się następująco: Aby udać się na dungeon będzie nam potrzebny: Brązowaty Kamień Dungoen jest odpowiednikiem mapy Yoh-Gan, na którym będziecie mogli pozyskać całkowicie nowe ulepszacze do ekwipunku PVP. Szansa na ulepszacze będzie podobna do tych, które znacie z początków ulepszania ekwipunku smoczego ognia. Dungeon prezentuje się następująco: Aby udać się na dungeon będzie nam potrzebny: Płomień Smoka Na podziemiach namganu będziecie mogli pozyskać nowe znaki, o których wspominaliśmy już w prezentacji aktualizacji. Szansa na znaki będzie również na rajdach z większą szansą. Ale żeby ulepszyć znak i tak będziecie musieli wydropić ulepy z tego dungeonu. Dungeon prezentuje się następująco: Aby udać się na dungeon będzie nam potrzebny: Klucz Do Podziemii Skąd zdobędziemy przepustki? Na nowe dungeony przepustki będzie można tylko i wyłącznie pozyskać za walutę, którą pozyskacie z nowych map a także poprzez wymianę starych ulepszaczy. Przelicznik poznacie w grze. Lecz nie będzie on mały. Od tego momentu na Szmaragdowej Zatoce nie będzie możliwości zapisywania lokacji, ponadto drop ze wszystkich legend został przebudowany. Każdy władca zyskał dodatkowe ABS na klasy postaci, tak aby urozmaicić rozgrywkę i umożliwić zabawę także innym klasom postaci. Ilość HP legend została zwiększona Regeneracja jest od teraz inaczej liczona Odporność na klasy / bronie oraz potwory uległa zmianie Przebudowa dropu z każdej legendy, tak aby warto było o niego rywalizować Legendy Do tej pory na serwerze istniały cztery główne legendarne bossy - Krabish - Azkan - Okor - Ardeon Od teraz wraz z dojściem dwóch nowych lokacji grono poszerzy się o: - Astaroth - Chemos Drop został gruntownie przebudowany, od teraz każdy rajd jest warty uwagi. Wszystkie rajdy 205 zostały przebalansowane, a próg wejścia stanowi 210 poziom. Oj wiemy jak kochacie klikanie alchemii na samii dlatego wprowadzamy nowy katalizator, który będzie zawierać dodatkowy bonus na nowa mapę. Nie będzie on wymogiem a dodatkiem, który pozwoli Wam na szybsze czyszczenie mapy z respów. Jak będziemy mogli zdobyć nowy katalizator? Katalizator będziecie mogli zdobyć na dwa sposoby. Poprzez kupienie szlifowanej wersji u NPC, którego znajdziecie na WW lub poprzez wydropienie go na nowej mapie. Poprawiono mixowanie legendarnych katalizatorów / Dodano stackowanie katalizatorów Wyżej wspominaliśmy kilka razy o walucie, którą będziecie mogli zdobyć na nowych mapach. Starożytna Moneta Ra Dzięki tej walucie będziecie mogli zakupić przepustki na nowe dungeony, nowe katalizatory a także waluta będzie jednym z przedmiotów potrzebnych do craftingu nowych ulep! Walutę będziecie mogli wydropić z bossów oraz metinów ale także uzyskacie ją za ulepszacze, które posiadacie w swoich ekwipunkach. Przelicznik poznacie już sami w grze. Nowe mapy, nowe bonusy, nowe dungeony... to nie może zabraknąć i nowych misji u biologa. Każda misja u biologa jest na 210 poziom Worek Z Piaskiem - (Silny Przeciwko Prastarym) Stary Bandaż - (Silny Przeciwko Ludziom) Starożytny Medalion - (Odporność Przeciwko Prastarym) Serce Północy - (Silny Przeciwko Metinom) Suchy Lód - (Szansa Na Zwiększenie Krytycznego Ciosu) Lodowy Zwój - (Obrażenia Umiejętności) Tanzanit - (Średnie Obrażenia) Pierścień z Kryształem - (Maks. PŻ) Słoneczny Glif - (Wartość Ataku) Na samii było sporo systemów, które do pewnego momentu były opłacalne a także opłacało się w nie inwestować. Podczas przebudowy samii w pierwszej kolejności wzieliśmy system zielarstwa. Został on znacząco przebudowany i od teraz będzie pełnił także nowe funkcje. WSZYSTKIE KWIATY, KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ W WASZYM EKWIPUNKU ZOSTANĄ SKASOWANE Od teraz z zielarstwa będziecie mogli pozyskać odwary. Każdy odwar będzie wymagał zaangażowania innego rzemiosła przez co systemy troszkę odżyją. Bonusy jakie będą Wam dawać odwary poznacie już sami rozmawiając z alchemiczką. Crafitng odwarów nie będzie prosty. Ale wynagrodzi Was to silnymi bonusami pod PVP oraz PVM na nowych mapach. Odwar z Pustynnej Zjawy Odwar z Chena Odwar z Yeti'ego Odwar z Nemere Odwar z Himina Odwar z Namganu PRZECZYTAJ ABYŚ POTEM NIE ZDZWIŁ SIĘ, ŻE COŚ ZNIKNĘŁO Z TWOJEGO EKWIPUNKU Wraz z wprowadzeniem aktualizacji na serwerze zrobimy czystkę niektórych przedmiotów. Pojawi się osobny temat w przeciągu 2 dni, w którym zostaniecie poinformowani jakie przedmioty zostaną skasowane. Jak zdążyliście zauważyć ostatnim czasem szczędziliśmy trochę z eventami weekendowymi. Powodem jest nadchodząca aktualizacja a także to, że wszystkie eventy zostaną przebudowane w taki sposób by były ciekawe dla każdego. Nie ukrywamy, że pojawią się także nowe eventy i będzie ich sporo ale to w jaki to będzie wyglądać i co z tego będzie dropić dopiero zobaczycie sami w grze lub w opisach wydarzeń weekendowych! W skład eventów wchodzić będą: - Wspaniałe Skrzynie (Event na dungeonach) - Piłki (Event na dungeonach) - Piraci Tanaka - Inwazja Am-Ani - Inwazja Muszli - Inwazja Moli Książkowych - Inwazja Razadorów - Szkat. Blasku Księżyca - Szkat. Nocy - Hematyczne Szkatułki - Event górniczy (Nie mylić z bursztynem) - Kościane zbiory (jedyna możliwość zdobycia odpowiednika murloka na 150 poziom postaci) - Eventy rybackie - Symbole Smoka - Inwazja metinów mroku - Inwazja metinów chwały - Inwazja złotych żab - Inwazja platynowych żab - Podwójny boss na dungach - Podwójny boss na mapach - Podwójne metiny W tej rozpisce pojawią się poprawki, które wprowadziliśmy już na serwer w trakcie przygotowywania aktualizacji a także te, które się dopiero pojawią. Najwięcej czasu zajęła nam poprawa błędów od środka, których zwykły gracz nie widzi. Mamy nadzieję, że te które wy widzicie poprawiliśmy w 90%... a kolejne 10% naprawimy w mniejszych aktualizacjach. A teraz przejdźmy do sedna co zostało poprawione oprócz tego co mogliście przeczytać w temacie. Poprawiono błędne opisy misji Poprawiono wsadzanie run do kul Poprawiono wsadzanie esencji znaków koszmaru oraz ich bonusy Poprawiono dodawanie wzmocnienia wody/ognia do amuletów Poprawiono niszczenie zwierzaka Poprawiono znikający czas na kamieni próżni Poprawiono opis księgi tajemnic si Poprawiono rangę "Smok" za wydropienie 7 kul murloków Poprawiono rangę za gotowanie Poprawiono marmury z bonusami (dodano ich stackowanie) Poprawiono zwierzaki, do których nie dało się dodać wzmocnienia PVP/PVE (jeśli jakiś nadal będzie mieć ten błąd prosimy o zgłoszenie) Usunięto możliwość zdobycia odłamków run z misji/losowań Usunięto możliwość zdobycia runy wzmocnienia z wielkiej loterii Usunięto możliwość zdobycia starych run na 200 poziom Naprawiono nazwy wszystkich nakładek/kostiumów/fryzur/skrzydeł w garderobie Poprawiono efekty wszystkich nakładek/kostiumów/fryzur Dodano możliwosć wkładania wiekszości przedmiotów do podręcznego ekwipunku np. Ognista Runa Szaty (500) itd. i wiele, wiele innych... Jednym te zmiany się spodobają innym nie. Ale jest to potrzebne by samia wróciła w jakimś stopniu do należytego miejsca między inne serwery, które do tej pory stoją. - Edytowano zdobywany exp na przedziale 75 - 200 - Edytowano zdobywany exp na przedziale 200 - 205 - Edytowano szansę na fragmenty z misji (himin, yeti itd) - Edytowano szansę na drop biologów na przedziale 105 - 200 Przebudowaliśmy kilka elementów rozgrywki, które uważamy, że od początku były uciążliwe i je można było w ten sposób usprawnić. - Aby otworzyć skrzynię na mapach wystarczy na nią kliknąć, ale musisz mieć klucz w ekwipunku - Aby zebrać roślinę wystarczy na nią kliknąć, ale musisz mieć sierp w ekwipunku - Aby zebrać kość wystarczy na nią kliknąć, żegnamy się z narzędziami wydobywczymi - Klikając na przepustkę zostaniecie przeniesieni pod dungeon - Dodano szybką zmianę CH obok minimapy - Nowy BonusSwitcher Dobrze wiemy, że lubicie kolekcjonować osiągniecia, którymi możecie się wyróżnić przy innych graczach. Także wiemy, że przez ostatnie miesiące nowych osiągnieć nie było. Ale w tej aktualizacji rozbudowaliśmy aktualne osiągniecia o kolejne poziomy a także dodajemy nowe, która sprawią, że nad waszą głową pojawi się więcej punktów sławy. W nowych osiągnięciach będziecie mogli zdobyć również aspekty kosmetyczne. Niestety nie może być tak łatwo jak to na Nas przystało i sami będziecie musieli odkryć za które osiągniecie jaki jest kostium. Wraz z aktualizacją pojawi się nowy zestaw dziennych nagród do odebrania. Game Pass również zostanie odświeżony pod względem nagród. Zmieniamy politykę, od teraz każdy miesiąc na końcu będzie zawierał unikatowy przedmiot, dostępny tylko z przepustki sezonowej. Ilość dni ulegnie również zmianie. No i dotarliście do samego końca. Jak wrażenia? Zapewne zadajecie sobie jedno pytanie. Przeczytałem cały temat a gdzie data wprowadzenia aktualizacji? Sporo pracy za nami ale jeszcze trochę przed nami. Aktualizacja na dzień 20.07.2022: Cały czas pracujemy i walczymy z kilkoma problemami, które są dla Nas bardzo ważnym aspektem.. Daty wprowadzenia aktualizacji dokładnej nie jesteśmy jeszcze w stanie podać ale jesteśmy na pewno bliżej niż dalej Na pewno się nie zawiedziecie! Chcemy uniknąć jakichkolwiek problemów i byście dostali w 100% gotową aktualizacje, która wniesie sporo nowego kontentu, a także urozmaici starą rozgrywkę i poprawi wiele błędów. Co z reklamą? Jak ona będzie wyglądać? Tutaj zostawiam dla Hooltrasa wypowiedz.
  4. @Gracz Samiazapomniałem dodać w temacie... Drop z DOMEN również został ZMIENIONY!
  5. A to nie ty czasem narzekałeś, że się nic nie dzieje? Nie ważne jak zrobimy części osób się to nie spodoba. Przy poprzednim evencie też takie same komentarze pisałeś a potem DAJ WIECEJ ZABEK BO NIE ZROBIE ALCHEMII. Widziałeś %? Widziałeś jak leci? Nie
  6. Zmiany zostaną wprowadzone 08.03.2022 między 00:00 a 02:00! W tej części aktualizacji na serwerze zostaną przebudowane i dodane nowe eventy! Platynowe Żaby Jak dobrze wiemy z platynowych żab możemy zdobyć "Platynowa Urna", której koszt otwarcia to 2zł. Kwota otwarcia pozostaje bez zmian ale drop się całkowicie zmienia. Główny drop z Platynowych Urn to: - Cor Draconis (Surowy) - Cor Draconis (Szlifowany) - Cor Draconis (Rzadki) - Skiny Przepowiedni - Złoto - Zwój odblokowania rangi - "Platyna" - Mikstury alchemika (LvL 5) - Fioletowa Mikstura Alchemika (LvL 7) Skrzynie nocy Od teraz będą eventem, które będą wprowadzać na serwer minerały oraz podstawowe ulepszacze. Mroczne Metiny Od teraz ze skrzyni, które otrzymujemy za kawałki mrocznych kamieni metin będziemy mogli głównie pozyskać: - Złoto - Szkat. Strażnika Niebios - Szkat. Władcy Gniazda - Skrzynie Czarnego Tygrysa Piraci Tanaka Od teraz ze skrzyni, które otrzymujemy za uszy tanaka będziemy mogli głównie pozyskać: - Cor Draconis (Surowy) - Cor Draconis (Szlifowany) - Cor Draconis (Rzadki) - Magiczny Odłamek - Diament Azama - Klejnot Kulzura - Legendarne Kamienie Dusz Szkatułki Blasku Księżyca Event od teraz będzie nastawiony, głównie na przedmioty związane z zielarstwem. - Wszystkie rodzaje kwiatków - Kwiaty z mapy Dar-Ha W tej aktualizacji wejdą 3 nowe eventy. Niektórzy mogą je kojarzyć ale nabrały całkowicie nowego znaczenia. Inwazja Am-Ani Dobrze wam znany boss z rajdu, który jest wyłączony. Postanowiliśmy, że wykorzystamy jego teksturę i zrobimy z niego nowy event. Drop zostaje zmieniony ale najważniejszy przedmiot, który z niego dropił nadal w nim pozostaje. Aktualnie z Am-Ani pozyskacie: - Set Nekromanty - Cor Draconis (Szlifowany) - Cor Draconis (Rzadki) - Cor Draconis (Antyczny) - Złoto Inwazja Metinów Muszli Dobrze wam znany stary event z pierwszego sezonu, który nie był tak używany już na głównym serwerze. Nadal, głównym dropem z metinów muszli będą "Skrzynie Majowe" lecz drop w nich został całkowicie przebudowany. Od teraz ze skrzyń majowych możecie zdobyć: - Set Świątyni - Exp Do Szat Aur - Amulet Majów - Kamienie do ulepszania szat aur Inwazja Mnichów Książkowych Podczas tego eventu będziecie mogli zdobyć nowy kostium oraz fryzurę + alchemię. - Set Chińskiego Festiwalu - Cor Draconis (Surowy) - Cor Draconis (Szlifowany) - Cor Draconis (Rzadki) - Cor Draconis (Antyczny) Legendy zyskały kilka nowych przedmiotów do zdobycia a także zwiększono szansę na unikatowe przedmioty z nich. W tym całkowicie nowy itemshop oraz szansa na czerwonego hwanga! Przykładowy drop: Został przebudowany całkowicie drop we wszystkich golemach, które spotkacie na mapie z legendarnymi kamieniami. Przykład jak aktualnie prezentuje się drop z golemów. Każdy golem teraz będzie warty bicia. Do skrzyń żywiołaków zostały również dodane nowe wartościowe przedmioty np: zwój zmiany żywiołu, zwój żywiołu oraz przepustki na domeny! Odświeżyliśmy drop na tych dwóch dungeonach. Jest on teraz przyjemniejszy niż był wcześniej. Postanowiliśmy, że rozdzielimy aktualizacje na etapy. Aby umilić wam rozgrywkę już teraz a nie żebyście czekali jeszcze jakiś czas na pełną aktualizację. Mamy nadzieję, że zmiany wprowadzone w tej aktualizacji po części Was zadowolą. Wkrótce kolejny temat z kolejnymi zmianami.
  7. Dnia 28.02.2022 o godzinie 10:35 odbędzie się przerwa specjalna w celu poprawy konfiguracji i zabezpieczeń serwera. Może potrwać około 40 min.
  8. Z dniem 16.10.2021 zaszła zmiana w regulaminie. Dodano punkt: Dopuszcza się handel unikalnymi przedmiotami za realną walutę, o których mowa poniżej: - Każdy Perfekcyjny Kamyk Wyborny z alchemii Usunieto: - Runa Wyniosłości (Heroiczna),
  9. Co do aktualizacji poziomowej mogę podać przybliżony termin +/- 3 tygodnie z informacji, które mam od Fresha.
  10. Lata temu istniało 7 tajemniczych kamieni, które przez pradawnych zostały nazwane "Kamieniami Gryfa". Aby okiełznać ich moc stworzono cenny artefakt - Pióro Szlachetnego Gryfa. Włożone w nim sprawiają ze posiadacz ma potężne możliwości. Niestety kamienie te przed laty zaginęły, nikt nie wie gdzie mogą się aktualnie znajdować. Pewna poszukiwaczka Manalia jednak ma jakieś tropy, czy pomożesz jej odnaleźć wszystkie kamienie? Doświadczenie zdobywa się w miarę przyjemnie. Jest dostosowane i przyjazne dla graczy. Na serwerze dostępne są dwie waluty - Srebro oraz Złoto . Srebro to dawne , natomiast możemy otrzymać za wymiane 500kk . Zarówno srebro jak i złoto możemy wymieniać na handlu, sklepach offline i wielu innych miejscach. Klikając na pole w ekwipunku otwiera nam się specjalne okno pozwalające na wymiane waluty. Na serwerze drop przedmiotów jest w miarę przyjemny. Drop syfu został zmniejszony do minimum zapewniając płynną i przyjemną rozgrywke. Dodatkowo podczas zabijania stworów możemy otrzymać samijskie skrzynie, małże, sztabki, marmury i wiele więcej. 1. Maksymalny Poziom? 206 2. Maksymalny plus kamieni duszy? +6, dodatkowo od 200lvla możemy wejśc na mapę, na której dropią kamienie duszy legendarne. 3. Skąd magiczny metal? Na serwerze dostępne są trzy rodzaje magicznych metali. Zwykły - dostępny u handlarki. Diamentowy Metal zwiększający szanse o 5%, dostępny z dropu oraz ognisty zwiększający szanse o 10% dostępny z dropu oraz za magiczne odłamki. 4. Ilość bonusów? Ilość bonusów to 5. 6. Skąd bronie 30, 75? Bronie 30lv są u npc oraz można przerobić je z broni 1lv. Bronie 75 dropią z skrzyni na dungeonie 75 oraz możliwe jest wymienienie 15x szkat ripa lub śmierci na nie. 7. Czy jest lub będzie 6 skill? Nie ma 6 skilla. 8. Zaczarowanie, dodanie są na stale? Tak, nigdy się nie kończą. Dostępne u handlarza są (również) Dodanie+ o czym niżej. 8. Maksymalna wartość średnich i um? Standardowo 60 sr i 30 um. Nie idziemy za trendem innych serwerów i nie zmieniamy tej całkowicie zbędnej rzeczy. Pozostałe Informacje: Maksymalna ilość Yang: 999.999.999.999 Maksymalna ilość w stacku: 5000 Ilość stron ekwipunku: 5 + dodatkowy ekwipunek Ilość Królestw: 2 Punkty Statystyk: 115 Na start otrzymujemy 75lvl + Full Set PVE + Broń na 75lvl + Kostium/Fryz x2 + Wierzchowiec/Pet Wraz z powyższym pakietem otrzymujecie pas pająka który możemy ulepszać dalej, podstawowe dopalacze na stałe, autopoty, które się nigdy nie kończą oraz trzy umiejętności pasywne rozwinięte na maxa (Polimorfia, Dowodzenie, Combo) Po wejściu do gry wyskoczy Wam specjalne okno pozwalające wybrać profesję postaci. Profesje możemy zmienić, ale tylko do 130 poziomu włącznie. Do tego potrzebny jest nam zwój Zmiany Profesji Postaci. Zwój można zakupić za punkty samii u Ehen - Osiągnięcia, który znajduje się w M1. Archer od teraz z wszystkich umiejętności bije tyle samo niezależnie od odległości. Bezszelestny chód dodaje kradzież życia z umiejętności. Czas ładowania umiejętności (animacji) dalej pozostaje taki sam. Berserk zwiększa moc umiejętności postaci oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia. Silne ciało zwiększa HP postaci. Odbicie zostało poprawione. Zwiększenie ataku zwiększa również magiczny atak oraz wiele wiele więcej, musicie zagrać by się przekonać! Wszystkie umiejętności buffujące szamana od teraz działają na cała grupe. Niektóre umiejętności zyskały tzw. "toggle", dzięki którym można używać ich bez limitu czasowego. Umiejętności które pozyskały ten atut to: Na serwer wprowadziliśmy wiele nowych umiejętności pasywnych. Większość z nich opiszemy w osobnych kategoriach prezentacji. Jednak przedstawimy Wam tutaj skrócony opis każdej z nich. Zielarstwo - Zwiększa szanse na zebranie rośliny oraz stworzenie mikstury Dowodzenie - Zostało one udoskonalone. Teraz dodaje następujące bonusy: Szansa na zablokowanie ciosu +5% Szybkość Ataku Zwiększona o 18% Punkty Życia Zwiększone o 3500 Wartość Ataku Zwiększona o 120 Siła przeciw stworom (Nie bonus na potwory!) +10% Czas Trwania +75 Badacz - Zwiększa bonusy otrzymywane z posagów* Kamieniologia - Umiejętność zwiększająca twoją siłę w walce przeciw metinom Zemsta - Zwiększa twoją siłę przeciw ludziom (Nie bonus "Silny Przeciw ludziom"!) Zastraszenie - Zwiększa twoją siłę przeciw potworom (Nie bonus "Silny przeciw potworom"!) Kolekcjonerstwo - Zwiększa szanse na zebranie minerałów* Dar Smoka - Zwiększa twoje punkty Życia Poszukiwacz - Zwiększa szanse na otworzenie skrzyni* Żniwiarz - Zwiększa szanse na zebranie kości* Górnictwo - Zwiększa szanse na wykopanie rudy oraz zapewnia szanse na dodatkową ich ilość Gotowanie - Pozwala tworzyć dania u Octavio. Dozbrajanie - Zwiększa skuteczność w sprzedawaniu przedmiotów u kwatermistrza gildyjnego. Alchemia - Zwiększa umiejętność tworzenia mikstur i otrzymywania butelek. Leśnik - Zwiększa szanse na pomyślne podniesienie patyka. Większość umiejętności otrzymujemy na start - nowe natomiast musimy szkolić specjalnymi księgami. W przypadku spalenia możemy czytać bez limitu czasu. Na serwerze posiadając 85+ poziom możemy wydropić Skrzynie Marmurów których wypada losowy marmur (dziki pies, dziki sługa, młody pająk, czarny ork). Dodatkowo na mapie 200 poza standardowymi skrzynkami możemy otrzymać również skrzynie marmurów z bonusami. Marmurów nie można używać na dungeonach ale w zamian bossy, stwory i metiny występujące w tych miejscach są o 50% słabsze! Umiejętności naszej postaci dostały specjalny buff dzięki czemu od teraz TYLKO przeciwko bossom są o 300% silniejsze! Jest to dawne królestwo Jinno. Jest to dawne królestwo Shinsoo. Na podstawowych mapach znajdziecie zupełnie nowe bossy! Z bossów będziecie mogli zdobyć głównie ekwipunek pustki - dodatkowy ekwipunek PvE na 50 poziom! Kliknij aby przejść do wikipedii Na serwerze znajdziecie 8 map do zdobywania doświadczenia od 75 do 200 poziomu! Na mapach 105+ spotkacie spejcalne wioski NPC u których będziecie mogli wykonać specjalne "Kampanie". Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Kliknij aby przejść do wikipedii Ogólny opis każdej legendy - Kliknij aby przejść do wikipedii Krąg Lodowej Dziczy to specjalna mapa która zawiera Mistycznego Bossa. Boss ten pojawia się tylko raz w tygodniu, w sobote o godzinie 22:00. Zawiera bardzo cenne i unikalne przedmioty. Szmaragdowa Zatoka to specjalna mapa dostępna od 180 poziomu postaci. Będziemy mogli na niej spotkać 4 legendarne bossy: Pirat Pao - resp o godzinie: 5, 11, 17, 23 Erotah - resp o godzinie: 10, 16, 23 Manasarai - resp o godzinie: 7, 19 Craboshus - resp o godzinie: 18 Z bossów będziemy mogli zdobyć głównie Fragmenty Run które potrzebne będą przy tworzeniu heroicznych przedmiotów. Opis Zatrutej Jaskini - Kliknij aby zobaczyć Opis Demonicznych Pustkowi - Kliknij aby zobaczyć Opis Niebios Umarłych - Kliknij aby zobaczyć Opis Magicznego Gniazda - Kliknij aby zobaczyć Opis Jaskini Obrzydzenia - Kliknij aby zobaczyć Opis Centrum Wróżek - Kliknij aby zobaczyć Opis Piekielnych Wrot - Kliknij aby zobaczyć Opis Doliny Mrocznej Gwiazdy - Kliknij aby zobaczyć Opis Splugawionej Jamy - Kliknij aby zobaczyć Opis Wodnych Ruin - Kliknij aby zobaczyć Opis Sowich Ziem - Kliknij aby zobaczyć Opis Mroźnych Igieł - Kliknij aby zobaczyć Opis Krainy Roślin - Kliknij aby zobaczyć Opis Podwodnych Ruin - Kliknij aby zobaczyć Opis Piekielnych Wyrw - Kliknij aby zobaczyć Opis Smoczych Gór - Kliknij aby zobaczyć Opis Mrocznego Szczytu - Kliknij aby zobaczyć Koszmar jest wyjątkowym dungeonem na Samii, dlatego że jest dostępny tylko w piątek, sobotę i niedzielę. W ciągu tygodnia wejście na koszmar jest niedostępne Z koszmaru warto zaopatrzyć się w mikstury, które na 15minut zwiększą bonusy postaci. Z koszmaru możemy otrzymać za tokeny dwa rodzaje znaków. Znak zjawy i Znak Koszmaru. Możemy je maksymalnie ulepszyć do poziomu 4 za pomocą metali. Za tokeny, które zdobędziemy na dungu możemy otwierać specjalne skrzynie, z których może nam wylecieć unikatowy itemshop. Kliknij aby dowiedzieć się więcej o systemie znaków oraz itemshopie Tak jak na większości serwerów czy też na starym dobrym PL'u, na serwerze występuje dungeon Lochy Małp, który podzielony jest na 3 poziomy i jest trochę przebudowany. Dungeon ten jest dostępny od 180 poziomu postaci. Tak jak wspomniałem na początku są 3 poziomy tego dungeonu, a co za tym idzie - im wyższy poziom tym moby oraz bossy są silniejsze. Kliknij aby dowiedzieć się więcej o lochach małp Kliknij aby dowiedzieć się więcej o Świątyni Epha Amra to NAJWIĘKSZE miasto jakie powstało w tej grze! Praca nam nim zajeła nam setki godzin. Znajdziecie na nim setki starannie ustawionych NPC oraz wiele takich które same chodzą przez wyznaczone scieżki i miejsca! W mieście wiele NPC zaproponuje wam DODATKOWE i nieobowiązkowe misje za które zostaniecie wynagrodzeni. ~ Na rajd wymagane jest od 5 do 50 osób ~ Aby utworzyć pokój rajdu lider musi posiadać 1kkk Srebra ~ Po teleporcie, relogu pokój się usuwa ~ Pokój można stworzyć tylko na wyspie wyzwań ~ Na rajd chodzić mogą osoby z różnych królestw, nie można się tam bić w żaden sposób ~ Po wejściu na rajd wyświetlane są pola z hp graczy ~ Nie można dołączyć do lobby w grupie ~ Rajdy resetują się o godzinie 00:00 ~ Po wyjściu z rajdu można na niego wrócić w każdej chwili Na serwerze został dodany specjalny System Rajdów. Są to mapy od 5 do maksymalnie 50 osób. Otwierając specjalne okno lobby na wyspie wyzwań, możemy stworzyć pokój, do której później dołączyć będą mogli inni gracze. Tworząc pokój będziemy musieli posiadać 1kkk Yang oraz ustawić (lub nie) specjalne hasło Gdy nie wpiszemy nic - do naszego pokoju będzie mógł wejść każdy. Gdy ustawimy hasło obok nazwy pokoju pojawi się specjalne oznaczenie. A aby wejść do pokoju będziemy musieli je wpisać. W dowolnej chwili lider pokoju może usuwać innych graczy, klikając na nich prawym przyciskiem myszy Na dany rajd możemy chodzić raz na dzień (reset o 00:00) - aktualnie dostępnych jest 9 rajdów. HP graczy na rajdzie wyświetlane są na lewo ekranu z możliwością ukrycia Na serwerze został dodany nowy typ czatu @ który pozwala rozmawiać z innymi graczami w naszym lobby. Nikt poza członkami pokoju nie widzi naszych wiadomości - co ułatwi kontakt. Dodatkowo na rajdach wszystkie komunikaty z zadaniami są w specjalnej ramce Na końcu każdego rajdu pojawią się przedmioty z możliwością wylosowania. System losuje jedną z wszystkich osób, która wybrała opcje "Losuj", w wypadku gdy nikt nic nie kliknie lub wybierze opcje "Pasuj" przedmiot przepadnie. Ilość przedmiotów do wylosowania jest losowa za każdym razem. Poprawione zostały również różne bugi które występowały na s1 (bugowanie rajdów itd) Na s2 rajdy występują w jednej wersji i są odpowiednikiem rajdów mistycznych z S1. Opis rajdów znajdziecie na wikipedi - Kliknij aby zobaczyć Na serwerze również znajdziecie ekwipunek "do expa". Zbroje do expa można dropnąć w dungeonach(Ze szkatułek bossów): - Niebiosa Umarłych - Magiczne Gniazdo A następnie przerobić ją na lepszą. Bronie do expa tworzy się z broni 30lv (60lv) oraz 75lv (90lv+) Zbroja czarnego tygrysa to wyjątkowa zbroja do PvE na 101 poziom. Dropi z skrzyni czarnego tygrysa która można zdobyć z skrzyń różnych bossów. Na serwerze dostępne są po 5 biżuterie PvP i PvE. Biżuterie PvP ulepsza się z 54lv. Natomiast biżuterie PvE występują w 3 wersjach: * Pustki (50lv) dropi z podstawowych bossów i nie przerabia się dalej * Złotego Króla (dropi z bossów 75+) i przerabia się 2x * Heksagonalna (200lv) dropi z rajdów i leg bossów i nie przerabia się dalej Co i jak - Zobacz temat o biżuterii PVE Na serwerze dostępne są dwa rodzaje pasów - PvP oraz PvE. PvP ulepszamy tak samo jak biżuterie, zaczynając od wydropionego pasa 60lv. PvE ulepszamy z pasa który otrzymamy na start - przerabiamy go aż do 200lv! Ulepszacze na niego dropią z wszystkich dungeonów na serwerze. System run wzmacnia siłę postaci o dodatkowe atrybuty zależnie od rodzaju runy jaką ubierzemy oraz od poziomu jej ulepszenia. Prosta -> Normalna -> Ulepszona -> Epicka -> Legendarna -> Mistyczna -> Heroiczna Kliknij aby dowiedzieć się wszystkiego o systemie run Na mapach spotkacie różne kolory minerałów które możecie zebrać klikając na nie. Minerały następnie możecie wymienić na jeden z dwóch amuletów - Ognia i Wody, który używany jest w systemie żywiołów Amulet Ognia Amulet Wody można również zdobyć na rajdzie huga na 90lvl Wyjątkiem jest amulet złota, który można zdobyć z Rajdu na 150lvl oraz ze sklepu za diamenty z Vipa. Amulety ulepszamy minerałami. Amulety te są stałymi przedmiotami! System ma 10 poziomów. Poziomy zwiększacie za pomocą poświęcania większości ulepszaczy dostępnych na serwerze Im więcej ulepszaczy oddacie tym wyższy poziom Vipa zdobędziecie. Poziom Vipa jest rozwijany tylko raz i nigdy nie spadnie, nawet jak wygaśnie Wam czas aktywacji. Dzięki panelowi będziemy mogli zdobyć następujące bonusy (zależnie od poziomu systemu) Silny przeciwko potworom Silny przeciwko metinom Silny przeciwko bossom Maks. PŻ Skrzynie można otwierać raz na 24h. Na serwerze dostępny jest system zwierzaka, którego możemy zakupić w Item shopie, wydropic z bossa (replika bossow z pierwszej odsłony serwera), zdobyć podczas eventu ze specjalnej skrzyni w IS. W zależności skąd zdobędziemy peta, dodajemy inne wzmocnienie (PVP badz PVE) Kliknij aby dowiedzieć się wszystkiego o systemie zwierzaka Na mapach 100+ spotkacie tablice. Gdy posiadamy przedmiot "Książka Starożytnych" po kliknięciu na tablicę możemy otrzymać losowy bonus na 24 godziny. Bonus ten jest zwiększany przez nową pasywną umiejętność. Aktualny bonus wyświetlany jest na górze ekranu. Na mapach do expa możemy wydropić specjalne żetony. Żetony te można wymienić u Władcy Kul na różne nagrody. Poniżej zostaną ukazane rangi, wzmacniające nasza postać o dodatkowy bonus na Ludzi oraz na Potwory. Magiczny od 50.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 1% Wybitny od 200.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 2% Pogromca od 500.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 3% Mistyczny od 800.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 4% Królewski od 1.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 5% Waleczny od 1.500.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 8% Elitarny od 3.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 10% Heroiczny od 5.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 12% Arcymistrz od 8.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 14% Legendarny od 10.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 20% Majestatyczny od 25.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 22% Heksagonalny od 50.000.000 punktów Silny przeciwko ludziom i potworom 25% Ponadto Rangi takie jak Heksagonalny, Majestatyczny oraz Legendarny się dodają (20% + 22% + 25%) Kliknij aby dowiedzieć się więcej o systemie rang KD +5 kupimy u NPC. Następnie możemy przerobić je na KD +6 przy pomocy 200 kawałków kamienia u Seon-Pyeonga. Na serwerze znajdują się także legendarne kamienie dusz o których więcej przeczytacie na wikipedii. Opis systemu legendarnych kamieni Zbrojownia to nowy system który działa jak garderoba. Możemy przechowywać tam fryzury, nakładki i kostiumy oraz w każdej chwili je przeglądać. Nie musimy posiadać danego kostiumy by sprawdzić jego wygląd. Jak działa garderoba? - Kliknij aby się dowiedzieć Na serwerze spotkacie bardzo rozbudowany system osiągnieć. Dostępne jest do odblokowania ponad 300 z ich. Za osiągniecia otrzymamy specjalne tytuły oraz punkty które możemy wydać w specjalnym sklepie. Na serwerze dostępny jest ciąg misji fabularnych od 75 poziomu polegający na odszukaniu 7, zaginionych kamieni gryfa. Co jakiś czas udaje nam się zdobyć dodatkowy kamień który możemy umieścić w naszym piórze (pióro dostajemy na początku pierwszej misji i możemy otworzyć jego panel LPM + CTRL). Pióro to przedmiot w ekwipunku, nie zakłada się go! Kliknij aby dowiedzieć się więcej o piórze Na serwerze dostępny jest ranking tygodniowy z 6 kategoriami. Aktualnie za ranking można otrzymać jedynie unikatowe tytuły Top1/2/3. Z czasem dojdą pewnie unikatowe kostiumy i inne! Na serwerze dostępny jest nowy, dodatkowy ekwipunek zapewniający 9 kategorii po 5 stron każda na wasze przedmioty! Na serwerze dostępny jest sklep za monety turkusu. Jest to specjalny sklep który posiada unikalną ofertę dla każdego gracza. Oferta resetuje się raz na 24 godziny i można przyspieszyć ją specjalnymi przedmiotami. Sklep dostępny jest od 150 poziomu. Monety możemy otrzymać za wymianę ulepszaczy u NPC na wyspie Wyzwań. Na serwerze z różnych bossów będziemy mogli wydropić specjalne wzmocnienia. Wzmocnienie Broni oraz Wzmocnienie Zbroi przedmioty te zawierają w sobie losowy bonus które są podzielone na: - Prosty - Normalny - Ulepszony - Epicki - Legendarny - Mistyczny Bonusy te są oznaczone specjalnym kolorem. To jaki bonus otrzymamy jest zupełnie losowe (gdy posiadamy wzmocnienie już to wiemy - widoczny jest w opisie). Wzmocnienia te można dodać tylko i wyłącznie do zbroi lub broni (broń powyżej 65 poziomu a zbroi 70). Poniżej przedstawiamy dwa przykłady Gdy już mamy bonus a chcemy zmienić go na inny potrzebujemy Oczyszczenia Przedmiotu który możemy zdobyć minimum za Punkty Samii (Punkty Osiągnięć). Broni oraz zbroi z wzmocnieniem nie możemy włożyć do szarfy. Na serwerze znajdziecie System Zielarstwa polegający na zbieraniu roślin na różnych mapach. Aby móc rozpocząć swoją przygodę z zielarstwem należy posiadać 105 poziom oraz udać się do Elfiej Alchemiczki na wyspie wyzwań. Opowie wam ona o Zielarstwie oraz wręczy Sierp wymagany do zbierania roślin. Im więcej roślin zbierzecie tym Sierp staje się lepszy, co jakiś czas zwiększa się jego dodatkowa szansa na zebranie roślin. Gdy jakimś cudem zgubimy go będziemy mogli kupić nowy u Alchemiczki. U Alchemiczki będziemy mogli tworzyć własne mikstury, zależnie od poziomu umiejętności "Zielarstwo" mamy większą szanse na stworzenie mikstury, aktualnie dostępne mikstury to: Fioletowa Esencja: Zwiększenie Krytycznego Ciosu Zielona Esencja: Silny przeciw potworom Niebieska Esencja: Silny przeciw ludziom Pomarańczowa Esencja: Zwiększone Punkty Życia Żółta Esencja: Odporność na trucizne Szara Esencja: Średnie Obrażenia Mikstury te można ulepszać przy pomocy specjalnych kryształów - Niebieskich, Czerwonych bądź Fioletowych. Dzięki niebieskiemu kryształowymi dana mikstura będzie o 30% lepsza, dzięki czerwonemu będzie 2x lepsza a dzięki fioletowymi będziecie mogli stworzyć najlepszą miksturę. Niebieskie kryształy można wydropić a następnie stworzyć z nich czerwone lub fioletowe. Mikstur można używać od 100 poziomu postaci. Na mapach spotkacie stare kości, jeśli uda wam się je zebrać będziecie mogli wymienić je u Władcy Kości na monety. Monety te są walutową w zupełnie nowym sklepie. Na mapach spotkacie 4 poziomy tajemniczych skrzyń które będziecie mogli otworzyć wydropionymi wcześniej kluczami. Skrzynie zawierają cenne przedmioty! Kraina Arh to specjalna mapa na której spotkacie podstawowe rudy. Będziemy mogli wykonać 5 questów na wykopanie tych rud. U Prastarego Arca w w Krainie spotkamy dwa sklepy, jeden z podstawowymi rudami i kilofem za Srebro. I drugi z nowymi przetopami za Rude Demastu. Ruda Demastu to nowa ruda która pojawia się na mapach 105-200. Zależnie od mapy będziemy otrzymywać inną ilość rudy: 105 - od 1 do 5 szt. 130 - od 1 do 10 szt. 160 - od 1 do 15 szt. 180 - od 1 do 25 szt. 200 - od 1 do 40 szt. Ruda potrzebna jest do ulepszania pasów PvE, ulepszania kilofa, specjalnych zadań oraz do kupowania przetopów. Kilof można ulepszać od 1 do 5 poziomu. Potrzebne jest zapełnienie wszystkich punktów (1 pomyślnie wykopana ruda demastu = 1 punkt) oraz rude demastu. Ulepszony kilof zwiększa ilość demastu jaką otrzymujemy z rudy.
×
×
  • Create New...