Jump to content

aktualizacja Opis aktualizacji "Chaos Gehenny i Upadłych"


Mucos
 Share

Recommended Posts

image.pngimage.png

Aktualizacja wejdzie na serwer we wtorek/środę w godzinach wieczornych.

 

image.png

Pożerające dusze ognie Gehenny zwiastują nadejście nowej ery w świecie Samii. Ta pierwsza z nowych map, Gehenna, jest krainą skąpaną w wiecznym mroku, gdzie płonące rzeki lawy i spalone ziemie tworzą pejzaż przerażający, lecz pełen potężnych artefaktów. W tym piekielnym świecie wojownicy stawiają czoła demonom i pławią się w ogniu, który testuje ich wytrzymałość i odwagę. Każdy krok w Gehennie to walka o przetrwanie, gdzie tylko najmocniejsi mogą aspirować do odkrycia jej najskrytszych sekretów.

Kiedy bohaterowie walczący na Gehennie będą udowadniali swoją wartość, niskopoziomowi bohaterowie zostaną zesłani przez portal prowadzący do Zatoki Upadłych. Ta druga mapa, kontrastująca z piekielnymi widokami Gehenny, zabierze ich do tajemniczego, podwodnego świata, gdzie spokój wód kryje w sobie równie wielkie niebezpieczeństwa. W tych głębinach, pośród zatopionych ruin i pradawnych wraków, gracze odkryją kolejne zagadki i artefakty. Woda w Zatoce, mieniąca się wszystkimi odcieniami błękitu, jest równie zdradliwa, co piękna, a jej tajemnice mogą okazać się kluczem do ostatecznej potęgi w świecie Samii.

image.png

image.png

Na serwerze został przebudowany balans zarówno PvE jak i PvP.
Oznacza to, że obecną maksymalną wartością odporności na potwory jest 100. Na legendarnych władców od teraz działają dwa główne bonusy - odporność na potwory oraz odporność na obrażenia umiejętności.
Nie podajemy dokładnych wymogów odporności na poszczególne legendy, ponieważ dużym czynnikiem jest też wspomniana już odporność na obrażenia umiejętności. Dodatkowo zwykli władcy dostępni na mapach 160-210 zostali dostosowani do obecnych wartości.
 

image.png

Odporności na potwory zostały zredukowane w większości przedmiotów dostępnych w grze.
Bonusy ofensywne używane w PvE zostały również poddane redukcji.
Zdrowie władców zarówno zwykłych jak i legendarnych zostało poddane redukcji, a ich odporności zostały dopasowane do nowych rzędów obrażeń.
Odporności na obrażenia umiejętności oraz odporność na ludzi została zmieniona w ekwipunku PvP.
Niektóre przedmioty zyskały inne bonusy, przykład nowego Pasa Chen:

image.png

image.png


image.png

Od momentu wejścia aktualizacji na serwer uzyskanie miedziaków, które są potrzebne na utworzenie zwojów nauki będzie zwiększone kilkukrotnie. Dzięki czemu zdobywanie 210 poziomu będzie szybsze i przyjemniejsze. 

image.png

image.png

Klient gry po stronie kodu został DOKŁADNIE przeanalizowany w celu wykrycia i naprawienia potencjalnych wycieków pamięci oraz zbyt wysokiego zużycia. Poddaliśmy testom oba klienty (obecny oraz ten w trakcie zmian).

image.png


Nowa wersja jest bardziej wydajna i przetrwa o 49% więcej przeładowań. A przede mną jeszcze dużo pracy, więc idziemy po więcej. Nie oznacza to, że prace nad aktualizacją zostają wstrzymane bądź spowolnione, bo podzieliliśmy zadania między sobą. Poważnie potraktowaliśmy temat komfortu gry naszych graczy i dołożymy wszelkich starań, aby grało Wam się przyjemniej.

 

image.png

Na serwerze discordowym również prosiliście o kilka usprawnień więc je również dodajemy:

Możliwość wyszukania konkretnego ulepszacza w dodatkowym ekwipunku.

image.png

(CTRL + LPM)

PS. Jak skończy się miejsce na danej stronie, przejdzie na następną wolną.

image.png

image.png

Dodatkową nowością będzie kalendarz wydarzeń, dzięki któremu będziecie mieć informacje o której godzinie odbędzie się dany event w tygodniu. Eventy również będą odpalać się automatycznie. 

Kalendarz będzie można zobaczyć w grze klikając ikonkę obok minimapa: eventysamia.png

Kalendarz prezentuje się następująco:

image.png

Dzięki kalendarzowi Wydarzenia pojawią się nawet w nocy.

image.png

image.png

Wiemy, że brakowało wam tego uczucia gdy się zdobywa doświadczenie postaci w standardowy sposób. Dlatego zwiększamy poziom postaci do 215 poziomu. Aby zdobyć doświadczenie będziecie musieli zabijać potwory na mapie "Gehenna", która zostanie dodana wraz z aktualizacją.

image.png

image.png

Jeśli zwiększamy poziom postaci to także dodajemy nowe zestaw ekwipunku dla postaci wysokopoziomowych.

image.png

image.png

ubranie_p.png  szata_p.png  pancerz_p.png  zbroja_p.png

Aby otrzymać nową zbroję specjalną będziecie musieli ulepszyć "Zbroje Chen (Poz. 5)

image.png

Ekwipunek będzie do zdobycia w taki sam sposób jak pozyskujecie ekwipunek Chen. Czyli ze specjalnych szkatułek, które posiadają szanse na drop przedmiotu potępienia.

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Dodatkowo nowy ekwipunek będzie posiadał wbudowane bonusy 6 lub 7 albo bez bonusów.
Bonusy są losowe podczas zdobycia przedmiotu, ze szkatułki.

image.png

image.png

Bronie będziemy przerabiać u Mistrza Yilad, który znajduje się na wyspie wyzwań.

image.png

Aby wytworzyć Broń Potępienia będziecie potrzebowali Broń Chen (Poz. 5) oraz 31115.png Mistrzowskie Kowadło, które pozyskacie z Kowali z mapy Gehenny.

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Broń potępienia będzie posiadała wbudowany bonus średnich obrażeń, które zwiększają się z jej poziomem.

Broń można ulepszać standardowo do poziomu 5.

image.png

image.png

Wraz z aktualizacją umożliwimy Wam zdobycie nowego ekwipunku Potępienia. Są to przedmioty od 211 poziomu postaci,
a ich niespotykaną właściwością jest możliwość wylosowania dodatkowego wzmocnienia.

Przedmioty z zdobyte ze Skrzyni Potępiania posiadają następujące szanse:

60% szansy na to, że przedmiot nie będzie posiadał specjalnych wzmocnień
30% szansy na to, że przedmiot będzie posiadał jedno specjalne wzmocnienie
10% szansy na to, że przedmiot będzie posiadał dwa wzmocnienia.

Wzmocnienia są bonusami potocznie nazywanymi 6/7, a ich maksymalne wartości są zaznaczone kolorem błękitnym.

image.png

Istnieje jednak możliwość na zmianę wbudowanych bonusów, lub dodanie brakujących.
Aby uzyskać możliwość zmiany bonusu musicie pozyskać:
 

28047.png - Demoniczne Zaczarowanie do pozyskania wyłącznie z wymiany u Chuk-Sal'a

image.png

Aby wytworzyć demoniczne zaczarowanie będzie musieli posiadać 3x 31168.png "Fragment Potępienia", który będziecie pozyskiwać poprzez wymianę ekwipunku potępienia poziomu pierwszego. Fragmenty pozyskacie u Mistrza Yiladu.

28046.png- Demoniczne Wzmocnienie możliwe wyłącznie do zdobycia na Zatoce Upadłych.

Wzmocnienie będzie dodawało po jednym bonusie do waszego ekwipunku. Wzmocnienia można dodać tylko do Ekwipunku Kryształu Duszy oraz Ekwipunku Potępienia szansa na pomyślne dodanie wzmocnienia to 20%.

image.png

image.png

image.png

Ta kula będzie możliwa do zdobycia tylko i wyłącznie poprzez crafting u Strażnika Wydarzeń. Przedmioty zobaczycie w grze. Dodatkowo Kula będzie posiadała swój odpowiednik z +, na którego wytworzenie będziecie mieli 50%

Bonusy jakimi wyróżniają się kule to:

 image.png Kula Demonów

image.png

image.png Kula Demonów+

Silniejsza wersja podstawowej kuli

image.png

image.png

oko (1).png

Moneta będzie możliwa do zdobycia tylko i wyłącznie poprzez crafting u Strażnika Wydarzeń. Przedmioty zobaczycie w grze. Na wytworzenie będziecie mieli 30%

image.png

image.png

penta.png

Symbol będzie możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie poprzez crafting u Strażnika Wydarzeń. Przedmioty zobaczycie w grze. Na wytworzenie będziecie mieli 30%

image.png

image.png

Podczas aktualizacji wprowadzamy na serwer dwie nowe mapy:

Gehenna - Dostępna od 210 poziomu postaci.

Mapa stanowi miejsce zdobywania doświadczenia do poziomu 215. Do wejścia wymagane jest ukończenie Kampanii Północy.

image.png

image.png

Na mapie będą występowały 4 rodzaje zwykłych bossów oraz 2 elitarne. Na mapie znajduje się również 5 kamieni metin.

Zwykłe bossy co 55 minut. Elitarne co 3 godziny. Metin co 30 minut.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Zatoka Upadłych - Dostępna od 150 do 199 poziomu postaci.

image.png

image.png

Na mapie będą występowały 4 rodzaje zwykłych bossów oraz 1 elitarny. Dodatkiem na mapie będzie 5 kamieni metin.

Zwykłe bossy co 55 minut. Elitarny co 3 godziny. Metin co 30 minut.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Nowy dungeon jest powiązany z nową mapą "Gehenna", przepustki na dungeon będziecie mogli pozyskać z metinów 210 oraz tych, które będą znajdowały się na mapie "Zatoka Upadłych".

image.png

Z dungeonu pozyskacie głównie ulepszacze do pasa. 

zwoj.png Zwój Potępienia

image.png Bawełna Potępienia

image.png

image.png

Na serwerze wraz z aktualizacją pojawią się trzy nowe legendarne bossy dla postaci wysokopoziomowych. Wraz z prowadzeniem nowych legend zajdą zmiany w starych legendach. O tym niżej.

 

image.png

Maksymalny poziom dropu: 209

image.png

 

image.png

Maksymalny poziom dropu: 209

image.png

 

image.png

Maksymalny poziom dropu: 209

image.png

 

image.png

Maksymalny poziom dropu: 209

image.png

 

image.png

Dodatkowa legenda, która będzie pojawiała się na mapie "Pustyni Ra-Arhen" o godzinie 18:00

Maksymalny poziom dropu: 215

image.png

 

image.png

Dodatkowa legenda, która będzie pojawiała się na mapie "Kraina Północy" o godzinie 18:00

Maksymalny poziom dropu: 215

image.png

 

image.png

Nowa legenda, która będzie pojawiać się na nowej mapie "Zatoka Upadłych"

Maksymalny poziom dropu: 199

image.png

 

image.png

Nowa legenda, która będzie pojawiać się na nowej mapie "Gehenna"

Maksymalny poziom dropu: 215

image.png

 

image.png

image.png

Wraz z aktualizacją na nowych mapach pojawią się respy:

image.png - Ognisty Minerał

image.png - Słoneczny Minerał

image.png - Wodny Minerał

Dzięki czemu będą one bardziej dostępne.

image.png

image.png

Dobrze wiemy, że lubicie kolekcjonować osiągniecia, którymi możecie się wyróżnić przy innych graczach.

image.png

image.png

image.png

Jak dobrze wiecie na naszym serwerze odkąd istnieje możliwość pozyskania kamieni dusz była poprzez zakupienie ich u Elerii. Pozyskanie legendarnych kamieni dusz było powiązane z dwoma mapami od 205 poziomu. W tej aktualizacji ulega to ogromnej zmianie oraz dodatkowo wywraca cały system kamieni dusz do góry nogami. 

Najpierw zaczniemy od odpowiedzi na kilka pytań, które pewnie zaraz w temacie byście zapytali, więc:

- Usuwamy możliwość zakupienia KD u Elerii

- Brak możliwości ulepszania KD z +5 na +6

- Usuwamy dotychczasowo zakupione i zachomikowane kamienie dusz

- Drastyczna zmiana bonusów w kamieniach duszy

- Usuwamy mieszane kamienie duszy. Jeśli miałeś je w broni zostaną one zastąpione innym kamieniem duszy lub zostaną usunięte z nich bonusy i będziecie musieli je wyciągnąć z broni

 

image.png

Od teraz kamienie duszy możecie pozyskać z:

image.png - Sakiewka kamieni dusz (Zwyczajna)

(Możliwa do zdobycia z metinów na mapie "Kościane ziemie", "Lodowy Szczyt", "Pustkowie Vea")

image.png - Sakiewka kamieni dusz (Rzadka)

(Możliwa do zdobycia z metinów na wszystkich mapach powyżej włącznie z "Drzewogrodem")

Wszystko co związane z nowym systemem kamieni dusz znajdziecie u Chuk-Sal'a

image.png

Chuk-Sal znajduje się na wyspie wyzwań.

 

image.png

Na wytworzenie każdego legendarnego kamienia duszy macie 50%. 

8.png.3ac4ccabcc4ef1c1e14c223173095f85.png Leg. Kamień Potwora  image.png Silny przeciwko potworom

2.png.c5069675ad2a6e1a796531ce0bb95698.png Leg. Kamień Śmierci  image.png Szansa na cios krytyczny

1.png.31387e8f84a3069194665d32751f3d9c.png Leg. Kamień Penetracji  image.png Szansa na cios przyszywający

3.png.9561e4f8c38e7bcbef8767d90675b706.png Leg. Kamień Powtórki  image.png Szybkość zaklęcia

9.png.cd99999f736f993be3a4a51eb3b6b7e6.png Leg. Kamień Uchylenia  image.png Szansa na blok ciosów

10.png.d77c94934f4220f0e2d0096be5ff0e0f.png Leg. Kamień Uniku  image.png Szansa na uniknięcie strzały

10.png.d77c94934f4220f0e2d0096be5ff0e0f.png Leg. Kamień Umięjętności  image.png Odporność na obrażenia umiejętności

12.png.263114fe626a532b77263f0516207e47.png Leg. Kamień Obrony  image.png Obrona 

13.png.dd6454ed1f7dba9ca1b4d636264c1e45.png Leg. Kamień Szybkości  image.png Szybkość ruchu 

11.png.ba92ae4cf00c4851bcb75a77a6d0a923.png Leg. Kamień Witalności  image.png Maks. PŻ 

4.png.884e1ac4e69156065e871f946f52e69e.png Leg. Kamień Wojownika   image.png Silny przeciwko Wojownikom

5.png.711bf118fce60d5f6c552087196a6708.png Leg. Kamień Ninjy  image.png Silny przeciwko Ninjom

6.png.e92c8d66a5ce5e09da3f79dd1bce0c81.png Leg. Kamień Sury  image.png Silny przeciwko Surom

7.png.138d0d574a459394c62e69bd63ad50b9.png Leg. Kamień Szamana  image.png Silny przeciwko Szamanom

 

Aby wytworzyć legendarny kamień będziecie potrzebowali:

28960.png- 300x Odł. Kamienia Duszy

- x30 Wybrany kamień rzadki oraz zwyczajny

- x50 Skrzynia bossów z map/dungeonów

 

image.png

Aby pozyskać 28960.png- Odł. Kamienia Duszy będziecie musieli przeciągnąć każdy kamień duszy / sakwę kamienia duszy na. 

KD +5/Zwyczajna Sakiewka - 28960.png- 1x Odł. Kamienia Duszy

KD - 6/Rzadka Sakiewka - 28960.png- x2 Odł. Kamienia Duszy

 

image.png

Dodatkową nowością, która zawita na serwerze podczas aktualizacji będzie możliwość dodania kamienia duszy do waszych tarcz.  Do tarczy na ten moment będziecie mogli wytworzyć dwa rodzaje kamieni duszy.

Aby wytworzyć sakiewki z nowymi kamieniami dusz musicie udać się do Chuk-Sal'a. 

image.png

 

image.png - Turmalinowy Kamień Duszy

- Silny przeciwko potworom (1% ~ 15%)

- Średnie obrażenia (1% ~ 5%)

- Wartość ataku (10 ~50)

Kamień będzie możliwy do zdobycia z image.png Turmalinowej Sakiewki

 

image.png - Rubinowy Kamień Duszy

- Obrażenia umiejętności (1% ~ 8%)

- Silny przeciwko ludziom (1% ~ 15%)

- Silny przeciwko metinom (1% ~ 5%)

Kamień będzie możliwy do zdobycia z image.png Rubinowej Sakiewki

 

Na wytworzenie kamienia duszy do tarczy macie 100%. A szansa na jego włożenie to X %. KD można wkładać u Chuk-Sal'a

image.png

Jak już pewnie zauważyliście kamienie duszy mają różne wartości. Otwierając sakiewkę macie możliwość wydropienia kamienia od poziomu I do poziomu V. Poziom V będzie rzadkim kamieniem przez co będzie on trzymał długo swoją wartość.

image.png

image.png

Wraz z dodaniem nowej zawartości nie mogło zabraknąć ciągu nowych misji, które wynagrodzą Was nowymi bonusami!

Nowy ciąg dostępny na
Zatoce Upadłych zawiera 6 nowych misji. Misje będziecie mogli odebrać u "Ducha Largo", który znajduje się na nowej mapie.

image.png

Nowy ciąg dostępny na Gehennie zawiera 7 nowych misji. Misje będziecie mogli odebrać u "Opiekun Dusz", który znajduje się na nowej mapie.

image.png

image.png

image.png

Wraz z aktualizacją poczyniliśmy kilka zmian w zdobywaniu yang. Od teraz podczas wydarzeń (podwójny boss/metin) yangi lecą w podstawowej ilości. Dodatkowo we wszystkim zostały zwiększone dwukrotnie ilości zdobywanych yangów. 

image.png

image.png

Pamiętamy również o kolekcjonerach, w aktualizacji każdy z Was będzie mógł sprawdzić ilość przedmiotów kosmetycznych, które znajdują się na serwerze. Każdy kostium, fryzura, nakładka, skrzydła oraz wierzchowce i zwierzaki posiadają oddzielne liczniki Dodatkowo cała zbrojownia została odfiltrowana z nieistniejącej kosmetyki, a każdy przedmiot został dokładnie sprawdzony i przypisany do odpowiedniego wydarzenia.

image.png

image.png

image.png

Na serwerze nowością będzie system dusz smoka, które będziecie mogli pozyskać z rajdów. Każdy rajd posiada swój typ duszy. Duszę będą trudne do zdobycia. Będą przypominać trudność zdobycia przedmiotów zwierzaka, które kiedyś były bardzo rzadkie. 

image.png

 

image.png

1.png Dusza Topazu 

4.png Dusza Diamentu

7.png Dusza Rubinu 

6.png Dusza Szafiru 

3.png Dusza Onyksu 

5.png Dusza Jadeitu 

2.png Dusza Granatu 

 

image.png

Duszę będą posiadały swój odpowiednik w postaci mitycznego poziomu. Aby uzyskać mityczny poziom duszy będzie trzeba udać się do:

do Chuk-Sal'a

image.png

Szansa na wytworzenie poziomu drugiego duszy wynosi 20%.

image.png

image.png

W przeciekach pokazywaliśmy Wam kolekcjonera i także jeszcze jeden system, który w trakcie tworzenia aktualizacji uznaliśmy, że jest podobnym systemem do kolekcjonera więc postanowiliśmy połączyć to w jedno. 

image.png

*nie sugerowałbym się domyśleniami na podstawie ikonek jakie widzicie zablurowane bo dokładne przedmioty dopiero poznacie po wejściu aktualizacji.

image.png

Aby zwiększyć i skrócić czas na oddanie przedmiotów będziecie mogli wydropić z metinów / szkatułek eventowych / szkatułek bossów (map

potka.png- Eliksir Kolekcjonera

timedown.png - Zegar Kolekcjonera

image.png

image.png

Na serwerze podczas rozmaitych eventów i aktualizacji pojawiła się masa odpadów. Wraz z aktualizacją postanowiliśmy zniwelować je do minimum. Większość odpałów znika z serwera na zawsze! Cześć zostaje ale będą one wyzerowane wraz z aktualizacją.

Na serwerze zostają tylko takie odpały jak:

Koszmar

Łowcy

Mikstury Skarbnika/Złota

Mikstury za kwiatki

Alchemik

Mikstury statystyk

Podstawowe rosy, wody i odpały boga smoków

*jeśli coś nie zostało wypisane zalecamy poczekać do aktualizacji aby się nie przejechać.

image.png

image.png

Wraz z aktualizacją na serwerze pojawi się nowy sezon przepustki bojowej. A w niej główna nagroda to zestaw kosmetyczny:

Pom. Ubranie Króla Plaży

image.png

image.png

image.png

- Skasowano możliwość zdobycia mikstur do starych map z kd

- Skasowano mapy z KD

- Dodano możliwość wyszukiwania ulepszacz w podręcznym ekwipunku

- Poprawiono drop przedmiotów na mapie "Pustynia Ra-Arhen"

- Poprawiono drop przedmiotów na mapie "Kraina Północy"

- Poprawiono drop przedmiotów na wyprawie "Knieje"

- Poprawiono drop przedmiotów na wyprawie "Pustkowie Chen"

- Przebudowano drop w eventach cyklicznych

- Poprawiono drop w legendach (zwiększono szanse)

- Usunięto możliwość tworzenia odwarów u zakiry

- Usunięto dungeon "Koszmar"

- Dodano możliwość zdobycia dodań i zmianek do talizmanów z metinów

- W związku ze zwiększeniem dropu w legendach zmniejszono szansę na wytworzenie kuli chen z + na 75%

- Zwiększono szansę na ulepszacze do talizmanów

- Zmniejszono wymaganą ilość przedmiotów w syllagomani

- Zredukowano "ilość" misji jaka przytłaczała nowych graczy

- Dodano nowe przedmioty do dropu w szkatułki z dungeonów

- Dodano nowe przedmioty do dropu w szkatułki z bossów na mapach

- Dodano nowe przedmiotu do sklepu, który znajduje się u władcy kul za żetony wyzwań

- Zmieniono ulepszanie amuletu złota

- Poprawiono brak dropu ognistych minerałów na rajdzie Sfinksa

- Usunięto możliwość wytwarzania odwarów u zakiry

- Zredukowany bonusy w przedmiotach z itemshopu

- Usunięto system kości

- Edytowano pierwsze misje

- Poprawiono przyjemność z rozgrywki na poziomie 50 - 105

- Edytowano startowe przedmioty + odpały

- Talizmany P5 od 190 poziomu

- Amulety P20 od 190 poziomu

- Misje na wszystkie kwiaty, minerały są dostępne od 190 poziomu

- Zwiększono szansę na crafting odłamków heksagonalnych z ekwipunku heksagonalnego do 95%

- Zwiększono spoty potworów na lodowej mapie 210

- Usunięto loch pająków v1/v2

- Poprawiono błąd z ostatnią misją syllagomani

- Ustawiono jednakowe wartości w rybach

- Naprawiono ukrywanie ikonek

- Naprawiono opcje gry

- Usunięto system smoczego amuletu

- Usunięto respy smoków z podstawowych map, które były do systemu smoczego amuletu

 

  • Like 2
  • Love 3
  • Pogchamp 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, gigaszef napisał(a):

kiedy sezon?

Nie będzie już sezonów. Zalecam przeczytać jeszcze raz dokładnie temat informujący o przyszłości projektu. 

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, MrSinister napisał(a):

wjezdzam rozjezdzam rel? rel

o, ty też? 

Ale nowości, u la la

  • Pogchamp 1

 

image.gif.33abdacb58f71069fcdc67024dd16587.gif                                                             image.gif.3efc2bca5dc5a9eb2c996eab88828e54.gif

Link to comment
Share on other sites

A możecie wkoncu respy kwiatków/metkow/bosow/minerałów/kości itp dać żeby się w 1 miejscu respily czy nie ?

 

Jeszcze chciałem dodać żebyście coś z helperami zrobili bo dużo osób wchodzi tak 24:00 do 2:00 i ma wyjebane 

Link to comment
Share on other sites

czy osoby na przedziale 210 dostana osobny przedział na eventy zuo? bo jednak to nowe eq to będzie spory przeskok (tzn dodanie nowego przedziału 211-215)

sygna123.png.e50339988ef9e5b6de66cbc9ccafb903.png

Link to comment
Share on other sites

44 minuty temu, PLN napisał(a):

 

A możecie wkoncu respy kwiatków/metkow/bosow/minerałów/kości itp dać żeby się w 1 miejscu respily czy nie ?

 

Nie. Nie przesadzajmy, że problemem jest przebiegnięcie kilku kordów lub naciśnięcie pelerynki. Jeśli chcesz symulator to masz sporo innych serwerów gdzie masz wszystko „pod nos”

 

45 minut temu, PLN napisał(a):

Jeszcze chciałem dodać żebyście coś z helperami zrobili bo dużo osób wchodzi tak 24:00 do 2:00 i ma wyjebane 

Zweryfikujemy. Lecz pamiętaj, że osoby na randze mają też swoje prywatne życie i siedzą wtedy kiedy mogą. 
 

19 minut temu, Potoczek napisał(a):

czy osoby na przedziale 210 dostana osobny przedział na eventy zuo? bo jednak to nowe eq to będzie spory przeskok (tzn dodanie nowego przedziału 211-215)

Odpowiadałem na dc. 
IMG_5321.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Wygląda dobrze, zobaczymy jak to będzie w praktyce. Całe szczęście te rybki będą miały stały bonus, jeszcze jak by się dało je przepalać/przerabiać na skrzynki szybciej... <3

Link to comment
Share on other sites

"- Usunięto system kości"

 

Ale nie zapomnieliście usunąć/zmienić pierwszej misji z kampanii kości, prawda? Prawda? :PepoThink:

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Whip napisał(a):

"- Usunięto system kości"

 

Ale nie zapomnieliście usunąć/zmienić pierwszej misji z kampanii kości, prawda? Prawda? :PepoThink:

Sprawdź metina na 105 :THICC:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...